Petrolicious Inc.

Afaceri cu tancuri petroniere

Taraneala, s-am plecat!

Noi nu suntem pe val, noi SUNTEM VALUL! Valul doi…that is.

I-am trimis inainte pe h si zvapa, i-am supus la teste ingrozitoare. Ne-au scris, cand o mai apucat de prin squaterele in care stau, de prin cafenele unde mai apuca sa se intinda si ei pe o canapea, cam care e treaba acolo. Asa ca ne-am pregatit pentru ce e mai rau. Am stat o saptamana intr-un ecosistem-bula de conditii simulate. Ne-o plouat in continuu, dar ne-am construit un bordei si o placa de scrable si am stat acolo. Azi am fost si la restaurantul indian si l-am rugat pe un tip de acolo sa citeasca in engleza un text pe care i l-am oferit noi. N-am inteles mare lucru, asta o sa fie greu, recunosc. Cu ceaiurile ne tot pregatim de ceva timp, am decis ca suntem gata!

Tot ce mai lipseste, tot ce ne mai dorim, e o romaneasca crunta de plecare. Avem loc, avem idei, il avem pe Botezatu la muzica.

Loc: o crasma prin definitie, si doar asta. Paranteza chiar nu conteaza. La mine in familie avem o vorba „Bautura-i temelie, mancarea-i fudulie”

CẤRCIUMĂ, cârciumi, s.f. Local unde se consumă băuturi alcoolice (şi mâncăruri). [Var.: crấşmă, (reg.) cấrcimă s.f.] – Din sl. krucima.

Idee: sa punem in „restaurantul” din piata nicolina progresiv si rock’n’roll toata noaptea.

Va asteptam pe toti care credeti ca o sa ne simtiti lipsa. Si mai anuntati oameni care cred ca o sa ne simta lipsa.

V-as ruga sa confirmati venirea pana pe la un miercuri, asa.

………………..

Tarlaneala: Sambata, 17 ianuarie, incepand di pi la orili douasunu

La intrarea in piata nicolina, pe dreapta. N-aveti cum sa-l ratati.

Contact:

ralucadanila2002@gmail.com

0770 95 44 21

………………..

Traiasca Regina noastra!

amazon-funwaves-union-jack-toilet-seat1

Ianuarie 11, 2009 Posted by | Parteh | , , | 3 comentarii